Asstra Polska Sp. z o.o.

28.03.2019 w naszej szkole gościliśmy przedstawicieli firmy transportowo - logistycznej Asstra Polska Sp. z o.o. Irena Żukowa– starszy specjalista ds. sprzedaży, opowiedziała w jaki sposób zdobywa się zaufanie klientów. Podkreśliła, że najistotniejszą sprawą jest komunikacja, a przy pierwszym spotkaniu sprzedawca ma tylko 30 sekund na osobistą prezentację, resztę czasu powinien poświęcić na aktywne słuchanie potrzeb klienta i dopiero później przystępować do negocjacji. Michał Młynarski – kierownik działu SRM (Suplier Relationship Management) zwrócił uwagę na to, jak ważna jest weryfikacja rzetelności przewoźników, w jaki sposób sprawdza się wiarygodność firm transportowych, jak uniknąć kradzieży oraz jakie są tryby postępowań, jeżeli samochód z towarem został uprowadzony. Tym samym uczniowie wszystkich klas spedycyjnych zdobyli kolejne wartościowe doświadczenie z branży TSL.

L.Dessus